Правова інформація клієнтам
Кожен споживач фінансових послуг ТОВ «ФК «ВІНСТАР» має право звернутися до ТОВ «ФК «ВІНСТАР» яка надавала фінансові послуги, а ТОВ «ФК «ВІНСТАР» зобов’язане розглянути його у належний строк.
Загальний порядок вирішення суперечок передбачає, що усі суперечки щодо наданих ТОВ «ФК «ВІНСТАР» фінансових послуг мають вирішуватися користувачами шляхом переговорів відповідно до процедур, встановлених правилами надання фінансових послуг, відносно яких виникла суперечка, за участю ТОВ «ФК «ВІНСТАР».
Корисна інформація, яку повинен знати клієнт перед укладанням договору:
У зв'язку із введенням в Україні воєнного стану, ТОВ «ФК «ВІНСТАР» тимчасово не здійснює надання фінансових послуг зі споживчого кредитування(фізичним особам), не надає фінансові послуги фізичним особам та не здійснює врегулювання простроченої заборгованості з фізичних осіб. Для отримання додаткової інформації можете звернутися до нас через зворотній зв'язок.
Згідно з поданою заявкою клієнту буде запропонована фінансова послуга на запитуваних заявником та погоджених фінансовою компанією умовах. Вартість послуг буде повідомлено клієнту перед укладенням договору за місцем розташування фінансової установи.
Додаткові фінансові послуги, передбачені законодавством України, надаються фінансовою компанією клієнтам на підставі окремого (окремих) договору (договорів), які укладаються між клієнтом та фінансовою компанією, і в яких визначаються порядок, умови надання та вартість додаткових фінансових послуг.
Сплата податків і зборів за рахунок фізичної особи в результаті отримання фінансової послуги здійснюється відповідно до законодавства України.
Дострокове припинення надання фінансової послуги здійснюється внаслідок розірвання Договору. Порядок і підстави розірвання Договору визначаються Договором, укладеним між клієнтом та фінансовою компанією. В разі розірвання Договору клієнт та фінансова компанія зобов’язуються провести взаємні розрахунки: — фінансова компанія за заявою клієнта переказує залишок коштів клієнта за реквізитами, вказаними в заяві клієнта, на інший банківський рахунок клієнта; — клієнт повинен погасити усю існуючу на момент розірвання Договору заборгованість перед фінансовою компанією.
Фінансова установа здійснює захист прав споживачів згідно з вимогами Закону України «Про захист прав споживачів» шляхом надання споживачеві необхідної інформації до надання фінансової послуги. Усі спірні питання, які можуть виникнути у майбутньому між клієнтом та кредитною установою, будуть врегульовані шляхом переговорів. Якщо неможливим буде дійти згоди із спірних питань в процесі переговорів, то такий спір вирішуватиметься у судовому порядку згідно із законодавством України.
Розмір винагороди фінансової компанії у разі пропонування фінансових послуг, що надаються іншими фінансовими установами, визначається у відповідних договорах, укладених між фінансовою компанією та іншими фінансовими установами.
Позичальник має право розірвати чи припинити Договір про надання фінансових послуг з підстав визначених у договорі або чинним законодавством України.
Подати звернення до Національного банку України Клієнт може шляхом заповнення онлайн форми на сайті Національного банку України (https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals), надіславши звернення на електронну пошту банку (nbu@bank.gov.ua), або надіславши лист разом із документами на адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9.
Реквізити органів, які здійснюють державне регулювання ринків фінансових послуг та з питань захисту прав споживачів:
Головне управління Держпродспоживслужби у місті Києві
Адреса: 04053, м.Київ, вул. Івана Драча, 10/8
Телефон: (044) 486-54-86
e-mail: info@kyiv-dpss.gov.ua
Сайт: kyiv-dpss.gov.ua
Національний Банк України
Адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9
Телефон: +38 (044) 253-01-80
Сайт: bank.gov.ua
Держпродспоживслужба
Адреса: 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1
Телефон: (044) 364 77 80
Електронна пошта: info@dpss.gov.ua
Сайт: dpss.gov.ua